No. 1 : The Smashing Pumpkins - Oceania

Δεκεμβρίου 20, 2012


Όχι δεν κάνω πλάκα, και ούτε καν προσπαθώ να κάνω την διαφορά μιας και είμαι αρκετά σίγουρος ότι το "Oceania" δεν πρέπει να βρέθηκε σε πολλές λίστες, αν όχι σε καμία. Ίσως αν υπήρχε κατηγορία με τα χειρότερα να πήγαινε καλύτερα. Η άποψή μου προφανώς δεν θα μπορούσε παρά να είναι, η εντελώς αντίθετη. Φυσικά όμως, μου φαίνεται κάπως περίεργο όταν ακόμα και γνωστές μουσικές ιστοσελίδες που το έκριναν ιδιαιτέρως θετικά, σαν το Paste (8,3 στα 10), δεν το συμπεριέλαβαν στις αντίστοιχες λίστες τους. Ίσως πάλι, μου ήταν εντελώς αναμενόμενο. Θεωρώ ότι ο Billy Corgan βρίσκεται στην καλύτερη φάση του, πιθανώς μετά το "Adore", και πολύ απλά είναι ο δίσκος που άκουσα περισσότερο μέσα στο 2012 (μπορείτε να διαβάσετε την άποψή μου για το "Oceania" εδώ). Δείτε το "The Celestials", το καλύτερο κομμάτι του άλμπουμ για μένα, από την εμφάνιση του γκρουπ στον Jay Leno:



Τα υπόλοιπα της λίστας:
No. 02 : Light Asylum - Light Asylum
No. 03 : O. Children - Apnea
No. 04 : Trust - Trst
No. 05 : A Place To Bury Strangers - Worship
No. 06 : Holograms - Holograms
No. 07 : The Twilight Sad - No One Can Ever Know
No. 08 : DIIV - Oshin
No. 09 : Paul Banks - Banks
No. 10 : The Soft Moon- Zeros
No. 11 : John Cale - Shifty Adventures In Nookie Wood
No. 12 : Ariel Pink's Haunted Graffiti – Mature Themes
No. 13 : I Like Trains - The Shallows
No. 14 : 2:54 - 2:54
No. 15 : Chairlift - Something
No. 16 : Twin Shadow - Confess
No. 17 : Exitmusic - Passage
No. 18 : The Maccabees - Given To The Wild
No. 19 : Jack White - Blunderbuss
No. 20 : Disappears - Pre Language

You Might Also Like

0 Comments