Live Review: Cold Cave w/ Mechanimal @ DeathDisco, Αθήνα - Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Ιανουαρίου 29, 2014


Η ανυπομονησία μου για την συναυλία των Cold Cave ήταν μεγάλη, μιας και τους θεωρώ ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σύγχρονα "σκοτεινά" συγκροτήματα. Για να είμαι πιο ακριβής πρόκειται λιγότερο για συγκρότημα και περισσότερο για το προσωπικό σχήμα του Wesley Eisold, που αν και είχε δοκιμάσει να λειτουργήσει πιο συλλογικά, τελικά συνεχίζει μόνος. Για τις ζωντανές του εμφανίσεις όμως, έχει και την βοήθεια της Amy Lee στα πλήκτρα. Πριν όμως από τους Αμερικανούς στην σκηνή βρέθηκαν οι δικοί μας Mechanimal.


Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που βλέπω την ελληνική μπάντα, και πρώτη μετά την αποχώρηση του Τάσου Νικογιάννη, και η άποψή μου για τις ζωντανές επιδόσεις της παραμένει αμετάβλητη. Πολύ καλός ήχος, με τους krautορικούς ρυθμούς να σε ταξιδεύουν, τον Freddie F να γίνεται όλο και πιο άνετος στο ρόλο του frontman και φυσικά κομματάρες. Μπορεί να μην κατάφεραν να τραβήξουν την προσοχή όλων των παρευρισκόμενων αλλά είμαι σίγουρος ότι αν οι Mechanimal ήταν ξένο γκρουπ όλοι θα μιλούσαν για μια καταπληκτική εμφάνιση. Δυστυχώς μας άφησαν μετά από μισή ώρα, διάρκεια που δεν τους ταιριάζει, με τους Cold Cave να βγαίνουν στη σκηνή λίγο μετά τις 11.


Το πρώτο πράγμα που μου έκανε αμέσως εντύπωση είναι οι φωνητικές δυνατότητες του κ.Eisold, με το ζωντανό ηχητικό αποτέλεσμα να είναι κατά πολύ ανώτερο από το στουντιακό. Το δεύτερο ήταν το ποσό καλός frontman είναι, με τόση ενέργεια που έφτανε για πλήρη μπάντα και στην τελική κέρδισε ολοκληρωτικά το κοινό. Με δυο πολύ αξιόλογους δίσκους και πολλά EPs και singles στο ενεργητικό τους, σίγουρα μπορούν να παρουσιάσουν ένα γεμάτο setlist και πάλι κάποιος να έχει διαφορετική άποψη. Οπότε όσο και να μου έλειψαν το "I.C.D.K." ή το φανταστικό περσινό single "Nausea, The Earth and Me", τα "A Little Death To Laugh", "Heaven Was Full", "Icons of Summer" και "Confetti" αναπλήρωσαν με το παραπάνω το οποιοδήποτε κενό. Μετά από μια ώρα και ένα τέταρτο περίπου, οι Cold Cave έκλεισαν ιδανικά με το "Underworld USA", αφήνοντας τον κόσμο κάτι περισσότερο από ικανοποιημένο. Πλέον το ενδιαφέρον μου στρέφεται στη νέα δουλειά του Wesley Eisold, η οποία αναμένεται μέσα στο 2014.



Μπορείτε επίσης να τσεκάρετε τα 10 αγαπημένα μου κομμάτια των Cold Cave εδώ.

You Might Also Like

0 Comments