Top10 : Τα κορυφαία κομμάτια των Editors

Φεβρουαρίου 19, 2015


Γνωρίζοντας την αγάπη μου για τους Editors, μου ζητήθηκε από τον POEt να κάνω μια λίστα με τα προσωπικά αγαπημένα μου κομμάτια τους.  Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι μου είναι πάρα πολύ εύκολο, όταν όμως ξεκίνησα τη λίστα συνειδητοποίησα ότι, ίσως, το μόνο εύκολο όταν έχεις να κάνεις με ένα συγκρότημα σαν τους Editors είναι να βάλεις σε μια σειρά τους δίσκους τους. Τα κομμάτια των Editors, χωρίς να θέλω να γίνω μελοδραματική, είναι για μένα κάτι σαν τη φωνή της συνείδησής μου. H φωνή και η εκφραστικότητα του Tom Smith, που οι λέξεις και μόνο είναι φτωχές για να την περιγράψεις, o ξεχωριστός μελαγχολικός ήχος, που για μένα τους έδινε ο Chris Urbanowicz και οι τόσο ευαισθητοποιημένοι τους στίχοι -όσοι έχουν συζητήσει μαζί μου για μουσική ξέρουν ότι τρώω μεγάλο κόλλημα με τους στίχους- ήταν αυτά που με κέρδισαν από το πρώτο μου άκουσμά τους. Έτσι, μου πήρε αρκετή ώρα, αλλά η λίστα μου έχει ως εξής:

01. When Anger Shows (An End Has Α Start, 2007)

"...In that moment you realise
That something you thought would always be there will die
Like everything else..."

...και πόσα άλλα αποσπάσματα το φέρνουν, για μένα, στην πρώτη θέση της λίστας μου... γιατί κανείς δεν μπορεί να αποδεχτεί την ιδέα ότι μπορεί να χάσει κάποιον που αγαπάει... ακόμα χειρότερα αν τον έχει ήδη χάσει...

02. The Weight Of The World (An End Has Α Start, 2007)

"...Every little piece of your life
Will mean something to someone..." 

...αν αυτό το κομμάτι σου κάνει τον άλλο να χαμογελάσει ή να τον πικράνει είναι δική σου επιλογή... πόσο διαφορετικός θα ήταν όμως ο κόσμος αν όλοι σκέφτονταν το πρώτο...

03. Smokers Outside The Hospital Doors (An End Has Α Start, 2007)

"...The saddest thing that I'd ever seen
Were smokers outside the hospital doors..."

...αναμφισβήτητα...

04. The Boxer (In This Light And On This Evening, 2009)

"...The boxer isn't finished, he's not ready to die..."

...γιατί όσο δύσκολες και αν είναι οι καταστάσεις που βιώνουμε, πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι το τέλος...

05. Munich  (The Back Room, 2005)

"...People are fragile things
You should know by now
Be careful what you put them through..."

...γιατί δεν ξέρεις τι μπορεί να περνάει ο καθένας... οπότε καλό είναι να είμαστε πιο προσεκτικοί στο πώς συμπεριφερόμαστε ο ένας στον άλλο...

06. The Racing Rats (An End Has Α Start, 2007)

"...Slow down little one
You can't keep running away
You mustn't go outside yet
It's not your time to play..."

...γιατί όλα χρειάζονται το χρόνο τους και την κατάλληλη στιγμή και γιατί, όπως λέει και το επόμενο, ακόμα και το τέλος έχει μια αρχή...

07. An End Has Α Start (An End Has Α Start, 2007)

"...You came on your own 
That's how you'll leave 
With hope in your hands 
And air to breathe ..."

...γιατί όλα χρειάζονται το χρόνο τους και την κατάλληλη στιγμή...

08. Bullets (The Back Room, 2005)

το κομμάτι που προσωπικά μου θυμίζει Joy Division... ok και το επόμενο το ίδιο...

09. All Sparks (The Back Room, 2005)

"Well be careful Angel, this life is just too long...
All sparks will burn out in the end..."

...γιατί οι επιλογές που κάνουμε καθορίζουν τη ζωή μας... αυτές σιγοκαίνε μέσα μας και στο τέλος βλέπουμε τι θα μας αφήσουν...

10. Sugar (The Weight Of Your Love, 2013)

"...It breaks my heart to love you..."

...γιατί όλοι έχουμε αγαπήσει κάποιον που μας έχει ραγίσει την καρδιά...

Ίσως το πρώτο και το δεύτερο άλμπουμ να μονοπώλησαν λίγο τη λίστα μου, χωρίς να θέλω να αδικήσω το τρίτο άλμπουμ τους, το οποίο αν και λίγο πιο ηλεκτρονικό για τα γούστα μου ακούγεται ευχάριστα ... το τέταρτο θεωρώ είναι απλά μια κακή παρένθεση και ελπίζω να μπορέσουν να ξαναβρούν τον ήχο που αγάπησα...

Κείμενο: Emily Autumn

You Might Also Like

0 Comments