Τα 10 κορυφαία κομμάτια των Pearl Jam

Ιουνίου 02, 2018


Στις αρχές των 90s δεν υπήρχε και πολλοί που να παρακολουθούσαν MTV και να μην είχαν μάθει όλους τους στίχους του "Jeremy" των Pearl Jam. Σε μένα η πλύση εγκεφάλου έπιασε (σε αντίθεση με την αντίστοιχη για τους Nirvana), σπεύδοντας να αγοράσω το άλμπουμ τους "Ten" σε κασέτα (ακολούθησε cd, βινύλιο, συλλεκτική έκδοση κτλ) μιας και την εποχή εκείνη ήταν το μέσο που άκουγα μουσική. 
Η μεγάλη μου αγάπη για τη μπάντα ξεκίνησε λίγο πιο μετά. Σαν φανατικός μπασκετόφιλος την εποχή εκείνη, αγόρασα τη βιντεοκασέτα NBA Superstars που περιελάμβανε ένα βίντεο για τον μελλοντικό αστέρα Shawn Kemp. Ο παίκτης έπαιζε στους Seattle Supersonics οπότε πολύ φυσιολογικά επέλεξαν για μουσική υπόκρουση το "Go" των Pearl Jam. Αυτό ήταν! Το "Vs" δεν ξαναβγήκε από το Discman μου και έγινε ένα από τα αγαπημένα μου άλμπουμ όλων των εποχών. 
Το κόλλημα μου είχε ξεκινήσει για τα καλά και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Οπότε θα μπορούσα άνετα να επιλέξω τα αγαπημένα μου 200 κομμάτια των Pearl Jam, ενώ αν έγραφα αυτή την ανάρτηση μετά από κάποιο καιρό μπορεί η δεκάδα μου να ήταν λίγο διαφορετική. Επίσης θα μπορούσα να βάλω ολόκληρα τα "Vs" ή "Ten", όμως για λίγο μεγαλύτερη ποικιλία και επειδή μου αρέσει να μου βάζω δύσκολα, αποφάσισα να περιοριστώ από μόνος μου σε μέγιστο δυο κομμάτια από ένα άλμπουμ. Για αυτό άλλωστε λείπουν από την παρακάτω λίστα τα αγαπημένα μου "Black", "Jeremy", "Alive" και "Animal", "Daughter", "Rats" από τα "Ten" και "Vs" αντίστοιχα. Οπότε έχουμε και λέμε....

10. Marker In The Sand (Pearl Jam, 2006): Το τελευταίο κομμάτι των Pearl Jam που κόλλησα τόσο πολύ και δεν έβγαινε από το repeat

09. Brain of J. (Yield, 1998): Η άποψη τους πάνω στην δολοφονία του Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι, από έναν αρκετά υποτιμημένο δίσκο.

08. Yellow Ledbetter (Jeremy single B-side, 1992): "... I don't know whether I'm the boxer or the bag..."

07. Rearviewmirror (Vs, 1993): "...Enmity gauged, united by fear, forced to endure what I could not forgive..."

06. Corduroy (Vitalogy, 1995): Όλοι ασχολούνται περισσότερο με τους δυο πρώτους δίσκους των Pearl Jam, αλλά το Vitalogy ήταν εξίσου καλό με το Corduroy να ξεχωρίζει

05. Why Go (Ten, 1991): Η κοινωνική κριτική για την οικογενειακή αδιαφορία πότε δεν ακούστηκε τόσο εύστοχη

04. Garden (Ten, 1991): "...I don't show, I don't share, I don't need, what you have to give..."

03. State Of Love And Trust (Singles soundtrack, 1992): Ίσως το αγαπημένο μου κομμάτι από ταινία, σε ένα συνολικά καταπληκτικό soundtrack. H εκτέλεση του κομματιού στο MTV Unplugged είναι απλά αξεπέραστη.

02. Go (Vs, 1993): Η αρχή του μεγάλου κολλήματος... Πατήστε πάνω στο κομμάτι για να δείτε το σχετικό βίντεο με τον Kemp!

01. Sad (Lost Dogs, 2006): Απλά οι αγαπημένοι μου στίχοι του Vedder "...All the photographs were peeling and colors turned to gray, he stayed in his room with memories for days, he faced an undertow of futures laid to waste, embraced by the loss of what he could not replace... "

Μια από τις καλύτερες στιγμές των ζωντανών εμφανίσεων των Pearl Jam είναι η διασκευή τους στο "Rockin' In The Free World", ιδίως όταν συμμετέχει σε αυτή και ο ίδιος ο Neil Young...

You Might Also Like

0 Comments