Ο Marilyn Manson ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου του single με τίτλο "Exit Wound", το οποίο λειτουργεί ως προπομπός για την επόμενη ολοκληρωμένη δισκογραφική του δουλειά. Το επερχόμενο άλμπουμ θα ονομάζεται "One Assassination Under God – Chapter 2" και είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 14 Αυγούστου μέσω της δισκογραφικής εταιρείας Nuclear Blast. Η νέα αυτή παραγωγή αποτελεί τη συνέχεια του προηγούμενου δίσκου του, Chapter 1, που κυκλοφόρησε το 2024. Για τη δημιουργία του άλμπουμ, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά εννέα κομμάτια, ο Manson συνεργάστηκε ξανά στο κομμάτι της συν-παραγωγής με τον Tyler Bates.
Οι Interpol ανακοίνωσαν επίσημα την κυκλοφορία της νέας τους δισκογραφικής δουλειάς με τίτλο "This Mirror Weighs A Ton", η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 28 Αυγούστου. Πρόκειται για το πρώτο άλμπουμ του σχήματος που θα κυκλοφορήσει μέσω της εταιρείας Partisan Records και αποτελεί το διάδοχο δίσκο του "The Other Side Of Make-Believe" του 2022 (την κατά τη γνώμη μου πιο αδύναμη δισκογραφική στιγμή της καριέρας τους). Η παραγωγή της νέας αυτής δουλειάς πραγματοποιήθηκε στο Μανχάταν από τον Andrew Wyatt, ενώ η μίξη των 12 κομματιών του άλμπουμ έγινε από τον Dave Fridmann. Παράλληλα με την ανακοίνωση, το συγκρότημα διέθεσε στο κοινό δύο singles, το ομότιτλο κομμάτι και το "See Out Loud". Στο δεύτερο track συμμετέχει φωνητικά ο κιθαρίστας Daniel Kessler, σηματοδοτώντας την πρώτη του φωνητική συνεισφορά μετά το τραγούδι "PDA" από το ντεμπούτο τους.
This Mirror Weighs a Ton Tracklist:
01. This Mirror Weighs a Ton
02. See Out Loud
03. Iron City
04. Wounded Soldier
05. Wings On Fire
06. Ever The Actor
07. So Rides The Reindeer
08. Darling Thoughts
09. Wake Up
10. Enemy
11. Bird and The Serpent
12. Sudden
Οι NAUT κυκλοφόρησαν στις 29 Μαΐου το νέο τους single με τίτλο "Liberation". Το ντεμπούτο τους με τίτλο "Hunt" αποτέλεσε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες post-punk κυκλοφορίες του 2023 και μια από τις καλύτερες δουλειές εκείνης της χρονιάς. Το νέο κομμάτι συνεχίζει στα ίδια ηχητικά τοπία με μεγαλύτερη χορευτική κατεύθυνση και δεν θα μου κάνει εντύπωση αν προστεθεί στις playlist όλων των goth clubs. Η μίξη του κομματιού πραγματοποιήθηκε από τον παραγωγό και πρώην κιθαρίστα του συγκροτήματος Ghost, Simon Söderberg, ενώ το mastering ανέλαβε ο Oli Morgan, γνωστός από τις συνεργασίες του με καλλιτέχνες όπως οι The Cure και ο Paul McCartney.
Το συγκρότημα των The Durutti Column ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου του στούντιο άλμπουμ με τίτλο "Renascent", το οποίο αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά του σχήματος έπειτα από 16 χρόνια. Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει από τη London Records το καλοκαίρι, με την ψηφιακή έκδοση να είναι διαθέσιμη στις 10 Ιουλίου και τις φυσικές μορφές (βινύλιο, CD και κασέτα) να ξεκινούν τη διάθεσή τους προς το τέλος του ίδιου μήνα. Στην παραγωγή συμμετέχουν ο ιδρυτής Vini Reilly, ο Bruce Mitchell στα ντραμς και ο πολυοργανίστας Keir Stewart, ενώ περιλαμβάνονται επίσης συνεργασίες με νεότερους καλλιτέχνες, όπως η Caoilfhionn Rose και ο Lucas Elliot. Το εικαστικό μέρος του άλμπουμ έχει σχεδιαστεί από τους Mark Holt και Hamish Muir, σταθερούς συνεργάτες της ιστορικής Factory Records. Παράλληλα με την ανακοίνωση του δίσκου, δημοσιοποιήθηκε το πρώτο single με τίτλο «Liars», το οποίο συνοδεύεται από ένα επίσημο βίντεο. Η νέα αυτή κυκλοφορία ακολουθεί το άλμπουμ "A Paean to Wilson" του 2010 (αν δεν συμπεριλάβει κανείς το χαμένο άλμπουμ "Short Stories for Pauline"), καθώς και τις πρόσφατες επανεκδόσεις του παλαιότερου καταλόγου του συγκροτήματος.
Ο κιθαρίστας Tom Morello κυκλοφόρησε στις 29 Μαΐου 2026 το νέο του single με τίτλο "ADJOURN IT", το οποίο αποτελεί προπομπό του επερχόμενου σόλο άλμπουμ του από τη δισκογραφική εταιρεία Mom + Pop. Στο κομμάτι συμμετέχουν ο τραγουδιστής των System of a Down, Serj Tankian, στα φωνητικά, καθώς και ο 15χρονος γιος του Morello, Roman Morello, ο οποίος συνεισέφερε στο βασικό κιθαριστικό riff. Την παραγωγή της σύνθεσης ανέλαβε ο Zakk Cervini, ενώ στη συγγραφή των στίχων και της μουσικής συνεργάστηκαν και οι τέσσερις προαναφερθέντες συντελεστές.
Η κυκλοφορία συνοδεύεται από ένα επίσημο βίντεο, το οποίο ενσωματώνει πλάνα από την ανεξάρτητη κινηματογραφική ταινία "Salt of the Earth" του 1954, η οποία είχε βασιστεί σε απεργιακές κινητοποιήσεις εργατών και είχε οδηγήσει στη μαύρη λίστα τους δημιουργούς της κατά την περίοδο του Μακαρθισμού. Παράλληλα, η δημοσιοποίηση του single συνδέεται χρονικά με την ανακοίνωση του μονοήμερου φεστιβάλ "The Power To The People", το οποίο διοργανώνει και επιμελείται ο Morello τον Οκτώβριο στο Μέριλαντ, με τη συμμετοχή καλλιτεχνών όπως οι Foo Fighters, ο Bruce Springsteen, ο Serj Tankian και ο Dave Matthews.
Οι The Afghan Whigs ανακοίνωσαν την κυκλοφορία του δέκατου στούντιο άλμπουμ τους με τίτλο "Soft Control", το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 21 Αυγούστου μέσω των δισκογραφικών εταιρειών Royal Cream και BMG. Ο δίσκος, ο οποίος διαδέχεται το "How Do You Burn?" του 2022, περιλαμβάνει 10 κομμάτια συνολικής διάρκειας 37 λεπτών που επιλέχθηκαν από ένα σύνολο 22 ηχογραφημένων συνθέσεων. Οι ηχογραφήσεις πραγματοποιήθηκαν σε στούντιο στο Joshua Tree, τη Νέα Ορλεάνη, το Λος Άντζελες και το Σινσινάτι, με τη συμμετοχή προσκεκλημένων μουσικών όπως ο πρώην ντράμερ του σχήματος Patrick Keeler, η τραγουδίστρια και βιολίστρια Petra Haden και ο Bo Koster των My Morning Jacket.
Παράλληλα με την ανακοίνωση του άλμπουμ, το συγκρότημα δημοσιοποίησε το νέο του single με τίτλο "Jungle Roux", το οποίο είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες και συνοδεύεται από ένα επίσημο βίντεο. Το συγκεκριμένο κομμάτι αποτελεί την τρίτη χρονικά κυκλοφορία από τον επερχόμενο δίσκο, καθώς είχαν προηγηθεί τα single "House of I" τον Μάρτιο και "Duvateen" τον Απρίλιο. Για την προώθηση του Soft Control, το σχήμα έχει προγραμματίσει διεθνή περιοδεία το φθινόπωρο, η οποία θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο από την Ευρώπη και θα συνεχιστεί τον Νοέμβριο στη Βόρεια Αμερική.
Ο ύμνος των Belle & Sebastian για την Εθνική Σκωτίας στο Μουντιάλ
Belle and Sebastian Ιουνίου 02, 2026Το συγκρότημα Belle And Sebastian προχώρησε στην επίσημη κυκλοφορία του νέου του single με τίτλο "It Only Takes One Lion" μέσω της δισκογραφικής εταιρείας Matador. Η στούντιο ηχογράφηση του κομματιού διαδέχεται την πρώτη του ζωντανή παρουσίαση, η οποία είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Απρίλιο κατά τη διάρκεια συναυλίας του σχήματος στο Royal Albert Hall του Λονδίνου. Η σύνθεση και η παραγωγή της κυκλοφορίας έγιναν σε συνεργασία με τον Pete Ferguson, ενώ το κομμάτι συνοδεύεται από βίντεο το οποίο σκηνοθέτησαν ο Stuart Murdoch και η Marisa Privitera Murdoch. Σύμφωνα με την μπάντα το κομμάτι γράφτηκε με αφορμή την πορεία και τη συμμετοχή της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Σκωτίας στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2026 και με έμπνευση τους New Order. Η κυκλοφορία του single συμπίπτει χρονικά με την τρέχουσα περιοδεία του συγκροτήματος, η οποία είναι αφιερωμένη στη συμπλήρωση 30 ετών από την κυκλοφορία των δύο πρώτων άλμπουμ τους, "Tigermilk" και "If You're Feeling Sinister".
Pick Of The Month - Μάιος 2026: John Carpenter - Lord of the Underground
John Carpenter Μαΐου 31, 2026Ο John Carpenter ανακοίνωσε την κυκλοφορία του πρώτου του εικονογραφημένου μυθιστορήματος (graphic novel) με τίτλο "Cathedral", το οποίο θα συνοδεύεται από ένα ομότιτλο soundtrack. Η κυκλοφορία του δίσκου έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου μέσω της εταιρείας Sacred Bones, ενώ το βιβλίο θα διατεθεί εντός του ίδιου μήνα. Η παραγωγή του μουσικού άλμπουμ πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον γιο του, Cody Carpenter, και τον Daniel Davies. Η θεματική του graphic novel βασίζεται σε ένα όνειρο του Carpenter και αφορά μια εγκαταλελειμμένη εκκλησία στο κέντρο του Λος Άντζελες που προσελκύει το ενδιαφέρον μετά τον φόνο ενός αστυνομικού. Στη δημιουργία του εν λόγω εντύπου συμμετέχουν επίσης η Sandy King, ο συγγραφέας Sean Sobczak και οι εικονογράφοι Federico De Luca και Luis Guaragna. Παράλληλα με την ανακοίνωση του διπλού αυτού εγχειρήματος, δόθηκε στη δημοσιότητα το πρώτο - φανταστικό και άκρως "κιθαριστικό" - single του άλμπουμ με τίτλο "Lord Of The Underground".
Οι A Perfect Circle κυκλοφόρησαν αιφνιδιαστικά στις 27 Μαΐου το νέο τους single με τίτλο "Starless" μέσω της δισκογραφικής εταιρείας BMG. Η συγκεκριμένη κυκλοφορία αποτελεί το πρώτο νέο δείγμα υλικού του σχήματος έπειτα από το άλμπουμ "Eat The Elephant" του 2018, με εξαίρεση τη συμμετοχή τους στο split EP "Sessanta" το 2024. Στη σύνθεση και την παραγωγή του κομματιού συνεργάστηκαν ο κιθαρίστας Billy Howerdel και ο τραγουδιστής Maynard James Keenan, ενώ στα τύμπανα συμμετέχει ο Josh Freese. Η φυσική έκδοση του single θα διατεθεί στις 31 Ιουλίου σε μορφή βινυλίου 7 ιντσών, η οποία θα περιλαμβάνει ένα ανάγλυφο σχέδιο με το λογότυπο του συγκροτήματος στη δεύτερη πλευρά.
Οι Metallica επέστρεψαν στην Αθήνα στις 9 Μαΐου, πραγματοποιώντας την πρώτη τους εμφάνιση στην Ελλάδα μετά από δεκαέξι χρόνια, στο Ολυμπιακό Στάδιο. Ήταν το 1999 όταν με εισιτήριο στα χέρια δεν είχα καταφέρει να τους δω (να είναι καλά οι πανελλήνιες και οι δικοί μου) και ούτε τους είδα ξανά από τότε. Οπότε αυτό θα ήταν το πρώτο σόου των Metallica που θα παρακολουθούσα, μιας και για τέτοιο πρόκειται πλέον. Και μόνο το όλο σκηνικό με τη 360 μοιρών σκηνή είναι κάτι που ελάχιστοι καλλιτέχνες / μπάντες στον πλανήτη που θα μπορούσαν να το υποστηρίξουν. Η συναυλία αποτέλεσε την εναρκτήρια στάση του ευρωπαϊκού σκέλους της περιοδείας M72 World Tour και πλαισιώθηκε από τους Gojira και Knocked Loose. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν μετά τη συναυλία, η προσέλευση ξεπέρασε τις 90.000 θεατές, στο κοινό διαπιστώθηκε κόσμος από πολλά και διαφορετικά κράτη, καταγράφοντας μία από τις μεγαλύτερες συναυλιακές συγκεντρώσεις που έχουν φιλοξενηθεί στο ΟΑΚΑ.
Πρώτοι στη σκηνή ανέβηκαν οι Αμερικανοί Knocked Loose λίγο μετά τις 18:00, παρουσιάζοντας ένα σαραντάλεπτο σετ βασισμένο στον σύγχρονο hardcore και metalcore ήχο τους. Η απόδοση του συγκροτήματος χαρακτηρίστηκε από υψηλή ένταση, γεγονός που προκάλεσε την άμεση ενεργοποίηση της αρένας με τη δημιουργία των πρώτων mosh pits της ημέρας. Η ανταπόκριση των παρευρισκόμενων, ιδιαίτερα των νεότερων ηλικιακά ομάδων, υπήρξε μαζική, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της μπάντας σε επίπεδο σταδίου. Τη σκυτάλη παρέλαβαν ακολούθως οι Γάλλοι Gojira, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εμφάνιση υψηλών τεχνικών απαιτήσεων και παρέδωσαν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της σύγχρονης πορείας τους. Η γαλλική μπάντα κινήθηκε σε γνώριμα επίπεδα απόδοσης, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα που βασίστηκε σε υλικό των τελευταίων ετών και επιβεβαίωσε τον λόγο για τον οποίο συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα ευρωπαϊκά metal ονόματα της τελευταίας δεκαετίας. Η αποδοχή από το κοινό ήταν καθολική, με χιλιάδες θεατές να συμμετέχουν ενεργά στα περισσότερα κομμάτια αλλά κυρίως στα "Stranded" και "Amazonia". Η παρουσία των Gojira επιβεβαίωσε την ικανότητά τους να υποστηρίζουν παραγωγές τέτοιου βεληνεκούς, λειτουργώντας ως ιδανική γέφυρα για το κυρίως μέρος της βραδιάς.
Στις 20:45, υπό τους ήχους της παραδοσιακής εισαγωγής "The Ecstasy of Gold" του Ennio Morricone, οι Metallica κατέλαβαν την ειδικά διαμορφωμένη κυκλική σκηνή 360 μοιρών, η οποία ήταν τοποθετημένη στο κέντρο του γηπέδου. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική διάταξη, που περιλάμβανε και το λεγόμενο "Snake Pit" στο εσωτερικό της, επιτρέπει στα μέλη του συγκροτήματος να κινούνται περιμετρικά, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις από τους θεατές σε όλες τις πλευρές του σταδίου. Η αρχή ήρθε με το "Creeping Death" και στη συνέχεια οι καμπάνες ήχησαν για το "For Whom the Bell Tolls". Από τα πρώτα λεπτά έγινε σαφές ότι η βραδιά θα κινηθεί γύρω από έναν κατάλογο τραγουδιών με έμφαση στις πιο αναγνωρίσιμες στιγμές της δισκογραφίας τους και όχι στο πρόσφατο "Lux Æterna" (πράγμα που δεν νομίζω ότι χάλασε κανέναν). Στο πρώτο μισό του προγράμματος συνυπήρξαν συνθέσεις από διαφορετικές περιόδους της πορείας τους, όπως τα "Moth Into Flame", "King Nothing", "Lux Æterna", "The Unforgiven" και "Fuel", διαμορφώνοντας ένα setlist που κάλυπτε μεγάλο χρονικό εύρος του καταλόγου του συγκροτήματος.
Στο μέσο της συναυλίας εντάχθηκε το καθιερωμένο πλέον Doodle των Kirk Hammett και Robert Trujillo, το οποίο περιλάμβανε Ζορμπά αλλά και Τρύπες. Μια πολύ έξυπνη κίνηση γιατί αυτά πρέπει να πω ότι είναι και από τα πράγματα που σου μένουν περισσότερο σε μια συναυλία. Ακολούθησαν τα "Fade to Black", "Wherever I May Roam" και "Nothing Else Matters", όπου όλο το στάδιο φωτίστηκε πλήρως από τις συσκευές τηλεφώνων των θεατών, δημιουργώντας ένα ομοιόμορφο οπτικό αποτέλεσμα. Η συνέχεια έρχεται με τα "Sad but True" και "One" και κάπου εκεί καταλαβαίνεις ότι η μπάντα έχει δώσει μεγαλύτερη βάση στο ομώνυμο άλμπουμ της (συνολικά 5 κομμάτια). Το τελευταίο μέρος της συναυλίας βασίστηκε σε τρεις από τις πλέον καθιερωμένες επιλογές του συγκροτήματος για το κλείσιμο των εμφανίσεών του. Τα "Seek & Destroy", "Master of Puppets" και "Enter Sandman" ολοκλήρωσαν ένα πρόγραμμα διάρκειας περίπου δύο ωρών και δεκαπέντε λεπτών. Η δομή του setlist έδειξε σαφή προτίμηση σε τραγούδια με ευρεία αναγνωρισιμότητα, επιλογή που συνδέεται και με το γεγονός ότι επρόκειτο για μεμονωμένη εμφάνιση στην Αθήνα και όχι για διήμερη στάση της περιοδείας με διαφορετικά setlists ανά βραδιά.
Σε επίπεδο εκτέλεσης, η μπάντα κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα συνοχής, παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα χωρίς σημαντικές παρεκκλίσεις από τη δομή που ακολουθεί στις μεγάλες σταδιοδρομικές εμφανίσεις της. Η ανταπόκριση του κοινού παρέμεινε έντονη καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, με ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή στα κλασικά κομμάτια του συγκροτήματος. Η επιστροφή των Metallica στην Ελλάδα έπειτα από πολυετή απουσία συνοδεύτηκε από μία από τις μεγαλύτερες συναυλιακές συγκεντρώσεις των τελευταίων ετών, επιβεβαιώνοντας το διαχρονικό εκτόπισμα του συγκροτήματος στην ελληνική συναυλιακή αγορά. Άλλωστε είναι ακριβώς τέτοια σόου που σε κάνουν να λες "ήμουν και εγώ εκεί"...
Την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026, η σκηνή Ground Stage του Gazarte φιλοξένησε τη συναυλία του φινλανδικού συγκροτήματος The 69 Eyes, στο πλαίσιο της τρέχουσας περιοδείας τους. Αυτή ήταν η τρίτη φορά που θα παρακολουθούσα το σχήμα αν και η τελευταία ήταν πριν από δυο δεκαετίες περίπου. Τότε δηλαδή που κυκλοφόρησαν το κατά τη γνώμη μου τελευταίο αξιόλογο άλμπουμ τους, το "Devils" δηλαδή. Από τότε παρουσίασαν μια μίξη του glam rock παρελθόντος τους πριν το "Wasting the Dawn", με το πιο goth από το "Wasting the Dawn" και μετά. Φυσικά μέσα στις επόμενες δουλειές τους υπήρξαν αρκετά καλές στιγμές, με τον πιο πρόσφατο δίσκο "Death Of Darkness" να είναι ό,τι καλύτερο έχουν κυκλοφορήσει εδώ και σχεδόν είκοσι χρόνια. Τη βραδιά άνοιξε το εγχώριο σχήμα Cyanide 4, το οποίο ανέβηκε στη σκηνή βάσει του προγραμματισμένου χρονοδιαγράμματος. Μπορεί το υλικό της μπάντας να μην είναι τόσο της αρεσκείας μου αλλά πρόκειται για ένα πολύ δεμένο σύνολο που φαίνεται να τα δίνει όλα πάνω στη σκηνή. Το αθηναϊκό συγκρότημα βρήκε ανταπόκριση σε μεγάλο μέρος του κοινού, προετοιμάζοντας το έδαφος για το κυρίως μέρος της εκδήλωσης.
Μετά από 16 χρόνια είχε έρθει η ώρα για τους The 69 Eyes να πραγματοποιήσουν τη δεύτερη headline εμφάνισή τους στην χώρα μας (είχε προηγηθεί άλλη μια ως support των Korn). Καθώς το συγκρότημα δεν βρίσκεται αυτή την περίοδο σε φάση προώθησης κάποιου νέου δίσκου, η δομή της ζωντανής τους εμφάνισης στηρίχθηκε αποκλειστικά σε μια αναδρομή της καριέρας τους. Λίγο μετά τις δέκα, τα πέντε μέλη των The 69 Eyes κατέλαβαν τη σκηνή, ξεκινώντας με το κομμάτι "Devils".Το setlist επικεντρώθηκε στις πιο γνωστές και εμπορικά επιτυχημένες συνθέσεις τους από τη χρυσή περίοδο της δισκογραφίας τους, περιλαμβάνοντας κομμάτια όπως τα "The Chair", "Gothic Girl", "Wasting the Dawn" και "Brandon Lee".
Το τελευταίο (που είναι και το κορυφαίο κομμάτι που έχει συνθέσει η μπάντα) πολύ αναμενόμενα αποτέλεσε μια από τις κορυφαίες στιγμές του βασικού σετ των Φινλανδών μαζί με τα "Don't Turn Your Back on Fear", "Still Waters Run Deep" και "I Love the Darkness in You". Η απόδοση του συγκροτήματος κινήθηκε σε επαγγελματικά επίπεδα, με τον Jyrki 69 στα φωνητικά να διατηρεί το χαρακτηριστικό χαμηλό του ηχόχρωμα και τον Jussi 69 να δίνει τον ρυθμό στα τύμπανα. Το τελικό μέρος της συναυλίας περιλάμβανε το προκαθορισμένο encore, όπου ακούστηκαν οι επιτυχίες "Framed in Blood", "Dance d'Amour" και "Lost Boys", με τις οποίες ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα. Η εκδήλωση επιβεβαίωσε τους ισχυρούς δεσμούς που διατηρεί το φινλανδικό goth 'n' roll σχήμα με το ελληνικό κοινό, ανανεώνοντας το ραντεβού του για το μέλλον.
Η προσέλευση του κοινού υπήρξε μαζική, καλύπτοντας τη χωρητικότητα του Ground Stage. Η ηλικιακή ποικιλία ήταν αναπάντεχα μεγάλη, καθώς στον χώρο παρευρέθηκαν τόσο παλαιότεροι όσο και νεότεροι υποστηρικτές του σχήματος. Η ανταπόκριση που γνώρισαν ήταν επίσης μεγάλη και φανερώνοντας ότι το κοινό τους είναι φανατικό και σίγουρα ότι τα 16 χρόνια που πέρασαν από την προηγούμενη φορά ήταν όντως πάρα πολλά. Δεν είναι η μπάντα που θα σε εντυπωσιάσει συναυλιακά αλλά αποτελούν εγγύηση για ένα άκρως απολαυστικό και διασκεδαστικό μιαμισάωρο, μιας και ιδίως σε ένα best-of setlist όπως αυτό που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε, το goth 'n' roll τους δύσκολα έχει αντίπαλο.
Οι DITZ, το συγκρότημα από το Μπράιτον, επιστρέφουν στην Αθήνα αυτή την Παρασκευή 8 Μαΐου στο Arch Club, μετά από τη εμφάνιση τους τον περασμένο Απρίλιο, έτοιμοι να προσφέρουν ένα ωμό, εκρηκτικό live, που θα καθηλώσει το θερμό κοινό της βρετανικής noise rock και post-punk σκηνής. Το τελευταίο άλμπουμ τους, "Never Exhale", όπως το περιγράφει ο τραγουδιστής C.A. Francis, είναι ένα λογικό βήμα από το "The Great Regression", το ντεμπούτο άλμπουμ τους που κυκλοφόρησε το 2022 και βρέθηκε στα κορυφαία άλμπουμ εκείνης της χρονιάς για το POEt'S SOUND. Την συναυλία θα ανοίξουν οι Psychedelic Trips To Death και οι Chasing Bone.
Το συγκρότημα Dead Can Dance κυκλοφόρησε στις 18 Απριλίου 2026 το νέο του single με τίτλο "Death Cults". Η συγκεκριμένη κυκλοφορία αποτελεί το δεύτερο ανεξάρτητο κομμάτι του σχήματος μέσα σε διάστημα πέντε ετών, έπειτα από το "Our Day Will Come" που δημοσιοποιήθηκε τον Μάρτιο του ίδιου έτους. Το κομμάτι έχει διάρκεια 8 λεπτά και 53 δεύτερα και είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της σελίδας Bandcamp του συγκροτήματος. Η διάθεση γίνεται υπό την αιγίδα της προσωπικής τους δισκογραφικής ετικέτας, Holy Tongue Records, ενώ η αγορά του single συνοδεύεται από ένα ψηφιακό αρχείο PDF που περιέχει τους στίχους και πρωτότυπο εικαστικό υλικό.
Οι The Veils κυκλοφόρησαν το νέο τους κομμάτι με τίτλο "Aurora", το οποίο αποτελεί το δεύτερο single από τον επερχόμενο δίσκο τους με τίτλο "Fragile World', που αναμένεται να είναι διαθέσιμος στις 19 Ιουνίου από την V2. Το νέο κομμάτι ηχογραφήθηκε στα στούντιο The Sitting Room στο Λίτλτον της Νέας Ζηλανδίας, με τη συνεργασία του παραγωγού Ben Edwards, ενώ τη σύνθεση και τους στίχους υπογράφει ο frontman του συγκροτήματος, Finn Andrews.
Το Disorder Festival είναι το νέο μουσικό φεστιβάλ από το Death Disco που έρχεται να ταράξει τα σκοτεινά νερά της Αθήνας. Την Παρασκευή 12 Ιουνίου το φεστιβάλ κάνει την παρθενική του εμφάνιση στον open-air χώρο του Universe K-5 Arena, φιλοδοξώντας να καθιερωθεί ως ένα νέο σημείο συνάντησης για τη darkwave, το post-punk και τον σύγχρονο synth ήχο. Headliners της βραδιάς είναι οι She Past Away, ίσως το σημαντικότερο όνομα της σύγχρονης σκοτεινής σκηνής, οι οποίοι θα έχουν στις αποσκευές τους το νέο τους άλμπουμ με τίτλο "Mizantrop". Μαζί τους οι KITE, το σουηδικό synthpop δίδυμο που μαγνητίζει το κοινό με δραματικά φωνητικά, κινηματογραφικά synths και έντονη σκηνική παρουσία, οι Diorama, οι Γερμανοί μετρ της συναισθηματικής ηλεκτρονικής έντασης, που ισορροπούν ανάμεσα στη δυναμική του club και τη σκοτεινή ποιητικότητα και οι Reflection Black – το αθηναϊκό τετραμελές σχήμα που ανοίγει τη βραδιά με τη σκοτεινή ενέργεια του gothic rock και post-punk ήχου που χαρακτηρίζει τις κυκλοφορίες του.
Το Disorder Festival ολοκληρώνεται το Σάββατο 13 Ιουνίου στο Death Disco με το DISORDER – Epilogue, όπου θα εμφανιστούν οι Frozen Plasma, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα γερμανικά σχήματα της futurepop / electro σκηνής, μαζί με τους Our Banshee, οι οποίοι φέρνουν τον εκρηκτικό dark wave/EBM ήχο τους στην Αθήνα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ζωντανά ακυκλοφόρητο υλικό από το νέο τους άλμπουμ. Μετά τις συναυλίες της Παρασκευής 12 Ιουνίου και του Σαββάτου 13 Ιουνίου, ακολουθούν official after show parties στο club Death Disco.
Οι Ashen Sun είναι το νέο σχήμα του Johnny Hagel, πρώην μπασίστα και συνθέτη των Σουηδών θρύλων Tiamat αλλά και των Sundown. Τι παίζουν οι Ashen Sun; Μα φυσικά gothic rock/ metal και το κάνουν, όπως αναμένονταν άλλωστε, εξαιρετικά. Η απόδειξη μας ήρθε στις 27 Μαρτίου με τη ντεμπούτο κυκλοφορία του συγκροτήματος και το EP με τίτλο "Velarium". Το χορταστικό EP αποτελείται από έξι κομμάτια μέσα στα οποία και το "Black Thoughts" που αποτελεί ένα χαρακτηριστικό ηχητικό δείγμα της κατεύθυνσης των Ashen Sun.
Το βρετανικό συγκρότημα των Editors κυκλοφόρησε το νέο του single με τίτλο "Call It In", το οποίο συνοδεύεται από την ανακοίνωση μιας περιοδείας σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη για το 2027. Η σειρά των ζωντανών εμφανίσεων θα ξεκινήσει με το εναρκτήριο event ενός νέου συναυλιακού χώρου στο Μπέρμιγχαμ, σηματοδοτώντας την επιστροφή του συγκροτήματος στο ενεργό πρόγραμμα συναυλιών. Αυτό έρχεται μετά το πρώτο προσωπικό άλμπουμ του τραγουδιστή της μπάντας Tom Smith, αλλά και τον τελευταίο δίσκο των Editors με τίτλο "EBM" του 2022. Ακούστε το "Call It In":
Οι Korn κυκλοφόρησαν το νέο single με τίτλο "Reward The Scars" στις 23 Απριλίου και χθες μας ήρθε και το επίσημο βίντεο του κομματιού το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω. Το κομμάτι αποτελεί προϊόν συνεργασίας με το βιντεοπαιχνίδι "Diablo IV" και συμπεριλαμβάνεται στο soundtrack του επερχόμενου expansion με τίτλο "Lords of Hatred", το οποίο κυκλοφορεί σήμερα. Την παραγωγή του τραγουδιού ανέλαβε ο Nick Raskulinecz. Πρόκειται για την πρώτη δισκογραφική κυκλοφορία του συγκροτήματος μετά το άλμπουμ "Requiem" του 2022. Το "Reward The Scars" παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ζωντανά από τους Korn κατά τη διάρκεια της εμφάνισής τους στο φεστιβάλ Sick New World στο Λας Βέγκας πριν από λίγες ημέρες.
Ο περσινός δίσκος των AFI με τίτλο "Silver Bleeds the Black Sun…" είδε το συγκρότημα να κάνει μια τρομερή και άκρως επιτυχημένη post-punk στροφή και να καταλαμβάνει επίσης την κορυφαία θέση με τα καλύτερα άλμπουμ του 2025 για το POEt'S SOUND. Το σχήμα συνεχίζει την προώθηση του δίσκου (και καλά κάνει) με ένα ακόμα βίντεο - το τέταρτο από την περσινή του δουλειά - για το κομμάτι "Nooneunderground", μετά από αυτά για τα κομμάτια "Behind The Clock", "Holy Visions", "Ash Speck in a Green Eye" και "Voidward, I Bend Back".
Οι Foo Fighters κυκλοφόρησαν το κομμάτι "Window" στις 24 Απριλίου, το οποίο περιλαμβάνεται στον δωδέκατο στούντιο δίσκο του συγκροτήματος με τίτλο "Your Favorite Toy". Η παραγωγή του άλμπουμ πραγματοποιήθηκε από το ίδιο το συγκρότημα σε συνεργασία με τον Oliver Roman. Το "Window" αποτελεί το τρίτο κατά σειρά single της εν λόγω δισκογραφικής δουλειάς, η οποία αποτελείται από δέκα κομμάτια συνολικής διάρκειας 36 λεπτών. Παράλληλα με την κυκλοφορία του τραγουδιού, το συγκρότημα δημοσίευσε το επίσημο μουσικό βίντεο, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.
Οι Muse κυκλοφόρησαν στις 24 Απριλίου το νέο τους single με τίτλο "Cryogen". Το κομμάτι αποτελεί την τρίτη κατά σειρά κυκλοφορία, μετά τα "Unravelling" και "Be With You", από το επερχόμενο δέκατο στούντιο άλμπουμ του βρετανικού συγκροτήματος, με τίτλο "The Wow! Signal", η επίσημη κυκλοφορία του οποίου έχει προγραμματιστεί για τις 26 Ιουνίου 2026. Η παραγωγή του τραγουδιού πραγματοποιήθηκε από τους Muse σε συνεργασία με τον Dan Lancaster, με πρόσθετη συμβολή από τον Aleks von Korff. Το "Cryogen" παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια ζωντανής εμφάνισης του συγκροτήματος στο Λονδίνο, στις αρχές του φετινού Απριλίου.
Οι Duran Duran κυκλοφόρησαν το νέο single με τίτλο "Free To Love", σε συνεργασία με τον Nile Rodgers, στις 23 Απριλίου. Η παραγωγή του κομματιού αποτελεί συνέχεια της μακρόχρονης συνεργασίας του συγκροτήματος με τον Rodgers, η οποία ξεκίνησε τη δεκαετία του 1980. Η κυκλοφορία συνοδεύεται από μουσικό βίντεο σε σκηνοθεσία του Jonas Åkerlund, το οποίο αντλεί οπτική έμπνευση από την εκπομπή "Top of the Pops" και περιλαμβάνει τη συμμετοχή της Clara Amfo.
Οι Black Veil Brides κυκλοφόρησαν το νέο τους single με τίτλο "Revenger", στο οποίο συμμετέχει ο Robb Flynn των Machine Head. Το κομμάτι αποτελεί μέρος του επερχόμενου έβδομου στούντιο άλμπουμ του συγκροτήματος, με τίτλο "Vindicate", το οποίο είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 8 Μαΐου μέσω της δισκογραφικής εταιρείας Spinefarm Records. Η κυκλοφορία συνοδεύεται από ένα επίσημο βίντεο και έπεται της έναρξης της περιοδείας του συγκροτήματος η οποία θα περάσει και από την Ελλάδα όταν θα εμφανιστούν στο Release Athens Festival δίπλα στους Three Days Grace.
Το φινλανδικό ροκ συγκρότημα Poets of the Fall κυκλοφόρησε το νέο του single με τίτλο "Black Waters" στις 17 Απριλίου, μέσω της δισκογραφικής εταιρείας Insomniac Oy. Η ηχογράφηση του τραγουδιού πραγματοποιήθηκε στο στούντιο Insomniac στο Ελσίνκι, κατά τη διάρκεια των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου του 2026. Την παραγωγή και τη μίξη του τραγουδιού επιμελήθηκε το ίδιο το συγκρότημα, ενώ το mastering πραγματοποιήθηκε από τον Svante Forsbäck.
Το βρετανικό post-punk συγκρότημα Sad Lovers & Giants ανακοίνωσε την κυκλοφορία του νέου τους άλμπουμ με τίτλο "The Weight of Forgotten Dreams", το οποίο αναμένεται να διατεθεί επίσημα στις 12 Ιουνίου 2026. Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά του σχήματος μετά το άλμπουμ "Mission Creep", που κυκλοφόρησε το 2018. Στο πλαίσιο της προώθησης της νέας κυκλοφορίας, το συγκρότημα έχει προγραμματίσει συναυλία στο Λονδίνο, στον χώρο Hootananny Brixton, για τις 13 Ιουνίου 2026. Μέχρι τότε ας ακούσουμε ξανά το single "Asylum Town" που κυκλοφόρησαν το 2020.
Το 2011 ήταν μια φανταστική δισκογραφική χρονιά (ίσως η αγαπημένη μου των τελευταίων δεκαπέντε χρόνων). Τότε κυκλοφόρησε και το ντεμπούτο των Wu Lyf με τίτλο "Go Tell Fire To The Mountain". Ένα χρόνο μετά όμως, ήρθε το νέο της διάλυσης της μπάντας. Οι Wu Lyf κυκλοφόρησαν τον δεύτερο δίσκο τους, δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια μετά το ντεμπούτο τους. Μετά από μια έντονη κινητικότητα που ξεκίνησε με υπονοούμενα για επανένωση τον περασμένο Μάρτιο, το συγκρότημα παρουσίασε το άλμπουμ με τίτλο "A Wave That Will Never Break", σε παραγωγή του Sonic Boom (των Spacemen 3). Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε το νέο τους κομμάτι "Love Your Fate".
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της επιστροφής τους είναι η απόφαση να γυρίσουν την πλάτη στις κυρίαρχες ψηφιακές πλατφόρμες (όπως το Spotify ή η Apple Music). Αντ' αυτού, επιλέγουν ένα μοντέλο άμεσης σύνδεσης με το κοινό τους μέσω της δικής τους πλατφόρμας. «Αυτό που ξεκινήσαμε ως μια αφελή ιδέα το 2010, πλέον παίρνει σάρκα και οστά», εξηγεί η μπάντα. Παραδέχονται ότι στα νεανικά τους χρόνια δεν είχαν τα μέσα να στηρίξουν μια τέτοια ανεξάρτητη δομή, αλλά τώρα, ωριμότεροι και τεχνολογικά έτοιμοι, λανσάρουν το L Y F 2.0. Πρόκειται για ένα ψηφιακό οικοσύστημα που τους επιτρέπει να λειτουργούν με πλήρη αυτονομία, μακριά από τους κανόνες της μουσικής βιομηχανίας, βασιζόμενοι αποκλειστικά στη στήριξη των πιστών τους οπαδών.
A Wave That Will Never Break Tracklist:
01 Love Your Fate
02 Robe of Glory
03 Letting Go
04 The Fool
05 Tib St. Tabernacle
06 Wave
07 At the End of the Day (It Is What It Is)
Ο David Eugene Edwards, αυτή η εμβληματική και τραχιά φιγούρα που στοίχειωσε τα όνειρά μας με τους 16 Horsepower και τους Wovenhand, επιστρέφει για να κηρύξει το δικό του σκοτεινό ευαγγέλιο. Μετά το προσωπικό του ντεμπούτο με το "Hyacinth", που αποτέλεσε μια από τις καλύτερες δουλειές του 2023 για το POEt'S SOUND, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει στις 22 Μαΐου από την Sargent House το άλμπουμ "Mercurial Silence". Το εναρκτήριο λάκτισμα δίνεται με το single "Sun Of Manes", το επίσημο βίντεο του οποίου μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.
Live Review: Lord Of The Lost w/ Ad Infinitum @ Gagarin205, 27.03.2026
Ad Infinitum Απριλίου 04, 2026Η συναυλία των Lord Of The Lost στην Αθήνα ήταν μια από τις συναυλίες που περίμενα με μεγάλο ενθουσιασμό. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στη συμπάθεια που έχω στην μπάντα, αλλά και στις πολύ καλές εντυπώσεις που άφησε ως το support σχήμα στην επίσκεψη των Iron Maiden στο OAKA το 2022 (μπορείτε να διαβάσετε την ανταπόκριση από εκείνη την ημέρα εδώ). Η επιλογή του Gagarin205 μου προκάλεσε το ενδιαφέρον για το αν θα καταφέρουν να το γεμίσουν. Τελικά το κάτω μέρος μάζεψε αρκετό κόσμο με τον εξώστη να παραμένει κλειστός.
Την αρχή έκαναν οι Ad Infinitum οι οποίοι βγήκαν ακριβώς σύμφωνα με το πρόγραμμα και για αυτό δεν πρόλαβα να τους παρακολουθήσω από το ξεκίνημά τους δεδομένου της "ευκολίας" στάθμευσης στη γύρω περιοχή. Για όσο όμως τους είδα, οι Ελβετοί παρουσιάστηκαν γεμάτοι ενέργεια και βασιζόμενοι στην δυναμική παρουσία της frontwoman Melissa Bonny, το συγκρότημα δικαιολόγησε τον τίτλο ενός εκ των πλέον υποσχόμενων ονομάτων του σύγχρονου συμφωνικού metal. Το αποκορύφωμα της εμφάνισή τους ήρθε με το κομμάτι "Regicide" με το οποίο ζέσταναν πολύ καλά το κοινό για αυτό που θα ερχόταν.
Στις 21:45, η σκηνή ανήκε ολοκληρωτικά στους Lord of the Lost. Η έναρξη με τα "Kill the Lights" και "My Funeral" έδωσαν το στίγμα του επερχόμενου άλμπουμ τους με τίτλο "OPVS NOIR Vol. 3" (που κυκλοφορεί 10 Απριλίου), προμηνύοντας το κλείσιμο της μεγαλεπήβολης τριλογίας τους. Το ότι ο Chris Harms έχει φανταστική φωνή το καταλαβαίνεις εύκολα αν ακούσεις τις δουλειές του, το ότι είναι όμως ένας χαρισματικός frontman με αστείρευτη επικοινωνιακή δεινότητα, δεν είναι κάτι που ίσως περιμένεις. Όπως και ότι έχει ωραία αίσθηση του χιούμορ κάτι που φάνηκε με την προτροπή του για one-person circle pit (μια εφεύρεση που δύσκολα θα πιάσει) στο κομμάτι "Blood for Blood" (μια από τις λιγότερες αγαπημένες μου συνθέσεις της μπάντας).
Το σετ ήταν χορταστικό μιας και αποτελούνταν από 22 κομμάτια και πολύ φυσιολογικά περισσότερο βάρος έπεσε στη τριλογία του "OPVS NOIR". Εντύπωση μου έκανε όμως ότι από το πρώτο μέρος έπαιξαν τέσσερα κομμάτια (με κορυφαίο - πριν το τέλος τουλάχιστον - το "I Will Die In It"), από το τρίτο μέρος (που όπως έγραψα δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα τη μέρα της συναυλίας) τρία κομμάτια, ενώ από το δεύτερο "OPVS NOIR", που κατά τη γνώμη μου είναι και το καλύτερο της τριλογίας, μόλις ένα και τη power μπαλάντα του "Winter’s Dying Heart". Με χαρά υποδέχτηκα τα δυο κομμάτια από το "Antagony", τα "Epiphany" και "Prison", όπως και το "On This Rock I Will Build My Church" από το "Thornstar". Όμως εκεί που ενθουσιάστηκα περισσότερο ήταν με τα δυο κομμάτια από το "Judas", ίσως τον καλύτερο δίσκο της καριέρας τους που δυστυχώς έπεσε μέσα στην πανδημία και θεωρώ ότι δεν προωθήθηκε όσο έπρεπε. Το "Priest" (αν όχι το κορυφαίο τους κομμάτι, μέσα στα τρία καλύτερά τους άνετα) και το "In the Field of Blood", από τον προαναφερθέν δίσκο, μαζί με το "Prison" αποτέλεσαν και τις κορυφαίες στιγμές του λάιβ των Lord Of The Lost.
Λίγο πριν το τέλος το σχήμα μπήκε σε Eurovision mode ερμηνεύοντας το "Blood & Glitter", το κομμάτι δηλαδή με το οποίο συμμετείχαν στον διαγωνισμό του 2023, αλλά και το "Cha cha cha" που ήταν το αντίστοιχο κομμάτι του Käärijä που εκπροσωπούσε τη Φινλανδία την ίδια χρονιά. Έκλεισαν με το φανταστικό ντουέτο με την Sharon den Adel, των Within Temptation, στο "Light Can Only Shine In The Darkness" από το πρώτο "OPVS NOIR", που εδώ όμως ο Chris Harms το είπε μόνος του. Ένα από τα πράγματα που εκτίμησα περισσότερο από την εμφάνιση του συγκροτήματος ήταν ότι δεν είχαν (αυτό το υποκριτικό) encore, απλώς βγήκαν είπαν τα κομμάτια τους και έφυγαν. Επίσης ένα από τα πράγματα που παραδέχονται όλοι για το σχήμα είναι, ότι ανεξάρτητα από το πόσο αρέσει το υλικό του, ζωντανά μιλάμε για άλλο "κτήνος". Αυτό ήταν κάτι που είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει και το ευχάριστα ετερόκλητο (όσον αφορά ηλικίες αλλά και μουσικά ακούσματα βάσει των t-shirt που είδα) κοινό που βρέθηκε στο Gagarin. Οι Lord Of The Lost εμφανίστηκαν επιβλητικοί, θεατρικοί, ατμοσφαιρικοί, χορευτικοί μα κυρίως απολαυστικοί. Και όπως λέει και το "Credo"...
We give our hearts to the lord of the lost!
Το post-punk συγκρότημα των Deceits παρουσίασε τον Νοέμβριο που μας πέρασε το νέο του single με τίτλο "Please, Wake Up", συνοδευόμενο από ένα επίσημο μουσικό βίντεο που κυκλοφόρησε τον μήνα που μας πέρασε. Το βίντεο γυρίστηκε στην περιοχή του Palm Springs και σκηνοθετήθηκε από τους Eddie και Teresa του Shuttervisual_. Μάλιστα η μπάντα, που αποτελεί μια από τις πιο ενδιαφέρουσες darkwave περιπτώσεις που έχω "ανακαλύψει" τελευταία, παρουσίασε στις 25 Μαρτίου άλλο ένα νέο single με τίτλο "One Day You'll Hurt As Much As Me".
Ο John Maus θα εμφανιστεί ξανά ζωντανά στην Αθήνα το Σάββατο 16 Μαΐου και το Arch Club, δυο χρόνια μετά την τελευταία συναυλιακή επίσκεψή του στα μέρη μας (μπορείτε να διαβάσετε την ανταπόκριση από εκείνη την εμφάνιση του John Maus εδώ). Στα πλαίσια της ευρωπαϊκής του περιοδείας, η εμφάνιση του John Maus αναμένεται να παρουσιάσει υλικό από την πρόσφατη δισκογραφική του δραστηριότητα, το άλμπουμ "Later Than You Think" που αποτέλεσε μια από τις κορυφαίες δουλειές του 2025 για το POEt'S SOUND, καθώς και επιλογές από προηγούμενες κυκλοφορίες.
Οι Moonspell κυκλοφόρησαν το νέο τους single με τίτλο "Far From God", το οποίο αποτελεί το ομώνυμο κομμάτι από το επερχόμενο άλμπουμ τους. Το τραγούδι λειτουργεί ως πρώτο δείγμα της νέας δισκογραφικής δουλειάς, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 3 Ιούλιου του 2026, σηματοδοτώντας την επιστροφή του συγκροτήματος με νέο υλικό μετά το "Hermitage" του 2021. Το "Far From God", που συνοδεύεται από επίσημο video, παρουσιάζει τη μουσική κατεύθυνση της νέας κυκλοφορίας, η οποία λοξοκοιτάει προς την 90s εποχή της μπάντας.
Αναφερόμενος στην απόφαση να στραφούν περισσότερο προς τη «gothic» πλευρά του ήχου των Moonspell αυτή τη φορά, ο Fernando Ribeiro δήλωσε: «Έχω ακούσει πολλή gothic μουσική, όχι μόνο τα παλιά ονόματα, όπως οι Fields of the Nephilim ή οι The Sisters of Mercy, οι Love Like Blood ή οι Bauhaus, αλλά και συγκροτήματα όπως οι French Police και οι Twin Tribes, καθώς και αρκετή ισπανική gothic σκηνή. Μπήκα πολύ σε αυτή τη λογική, οπότε αποφασίσαμε να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι πάντα δύσκολο να επιλέξουμε. Θα μπορούσαμε να κάνουμε έναν πιο heavy δίσκο, έναν δίσκο στα πορτογαλικά ή κάτι με πιο industrial χαρακτήρα. Αυτό είναι το τίμημα της ελευθερίας των Moonspell. Πιστεύω ότι κάθε ακροατής έχει τις δικές του στιγμές με τη μουσική μας. Κάποια άλμπουμ δεν έγιναν αμέσως κατανοητά και εκτιμήθηκαν αργότερα. Νομίζω ότι το "Hermitage" έχει ακόμα δρόμο μπροστά του σε αυτό το κομμάτι. Θα δούμε πώς θα υποδεχτείτε το "Far From God". Πιστεύω ότι είναι ένα πολύ όμορφο άλμπουμ».
Συνεχίζοντας, ανέφερε: «Για να είμαι ειλικρινής, μετά από αυτή την αναβίωση της gothic σκηνής, ειδικά με συγκροτήματα όπως οι Twin Tribes και οι French Police, ένιωσα ότι ο όρος “gothic metal” χρησιμοποιείται πλέον πολύ εύκολα και καταχρηστικά. Γιατί σε πολλές περιπτώσεις λείπουν βασικά στοιχεία, όπως ο πόνος, η αγάπη ή η απόγνωση. Παραμένει μόνο η επιφάνεια. Έτσι αποφασίσαμε να επαναφέρουμε αυτή τη μελαγχολία».
Far From God tracklist:
01. Cross Your Heart
02. Far From God
03. Biblical
04. The Great Wolf In The Sky (feat. Alicia Nuhr/Strings)
05. Your Promise Of Light
06. For The Love Of Mortals
07. Our Freedom To Fall
08. Reconquista
Οι The 69 Eyes παρουσίασαν το νέο τους single με τίτλο "Cold Sweat", το οποίο αποτελεί διασκευή του ομώνυμου τραγουδιού των Thin Lizzy και περιλαμβάνεται στο επερχόμενο EP τους με τίτλο "I Survive". Το κομμάτι κυκλοφόρησε ως προπομπός του EP, το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο στις 5 Ιουνίου μέσω της δισκογραφικής BLKIIBLK. Η συγκεκριμένη κυκλοφορία σηματοδοτεί τη νεότερη δισκογραφική κυκλοφορία του συγκροτήματος μετά το άλμπουμ "Death of Darkness" που αποτέλεσε μια από τις κορυφαίες δουλειές του 2023 για το POEt'S SOUND. Το "Cold Sweat" συνοδεύεται από επίσημο video, στο οποίο συμμετέχει επίσης ο Fernando Ribeiro, τα γυρίσματα του οποίου πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της περιοδείας "Cowpunks & Glampires". Το νέο EP θα περιλαμβάνει συνολικά τέσσερα κομμάτια, μεταξύ των οποίων το ομώνυμο τραγούδι σε συνεργασία με τον κιθαρίστα Steve Stevens, καθώς και δυο επιπλέον νέες συνθέσεις της μπάντας.
To 2025 οι Muse παρουσίασαν το κομμάτι "Unravelling" και προανήγγειλαν ότι το 2026 θα ακούσουμε τη νέα τους δουλειά. Πιστοί στο λόγο τους ανακοίνωσαν το νέο τους άλμπουμ, το οποίο θα ονομάζεται "The Wow! Signal" και θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιουνίου 2026. Επίσης δημοσιοποίησαν και το δεύτερο single από το επερχόμενο άλμπουμ τους, το οποίο τιτλοφορείται "Be With You" και μπορείτε να το ακούσετε παρακάτω.







.jpg)

%20web.jpg)



.jpg)






.jpg)








