Album Review: HMLTD - West of Eden (Lucky Number Music)

Απριλίου 06, 2020


Οι HMLTD είναι ένα από τα νέα βρετανικά σχήματα που το συνόδευσε απίστευτο hype στα πρώτα μουσικά του βήματα. Δεν θα την έλεγα μια ΝΜΕ μπάντα (μιας και το ΝΜΕ δεν υπάρχει πλέον όπως το ξέραμε), αλλά μια παρόμοιας λογικής όσο αφορά την προσέγγιση από τα βρετανικά μέσα. Όμως τα πρώτα δείγματά τους ήταν εξαιρετικά και πάρα πολλοί, όπως και ο γραφών, θεώρησαν ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι αρκετά ιδιαίτερο. Νομίζω το ίδιο το συγκρότημα έπεσε στην παγίδα της ταμπέλας που το συνόδευε και προσπάθησε με κάθε νέο κομμάτι να παρουσιάσει κάτι τόσο επιτηδευμένα διαφορετικό και έτσι το υλικό που ακολούθησε δεν ανταποκρίθηκε στις αρχικές προσδοκίες. Τα πράγματα δυσκόλεψαν ακόμα περισσότερο για το γκρουπ, όταν αυτό έμεινε χωρίς δισκογραφική πριν ακόμα κυκλοφορήσει την πρώτη του δουλειά. Μπορεί όμως το φετινό ντεμπούτο των HMLTD να τους επαναφέρει ως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχήματα του Νησιού;
Ακούγοντας για πρώτη φορά το "West of Eden" νοιώθεις ότι έχεις ακούσει τρία ή τέσσερα άλμπουμ ταυτόχρονα. Οι επιρροές των HMLTD είναι πάρα πολλές και αρκετά φανερές. Συνδυάζουν post-punk κιθάρες, που σου φέρνουν στο μυαλό τους Public Image Ltd, και glam rock μελωδίες με μια art-pop αισθητική. Όμως είναι τα electropop σημεία του "West of Eden" που λάμπουν περισσότερο, όπως αυτά εντοπίζονται στα Depeche Mode-ικά "LOADED" και "Mikey's Song" και το Soft Cell-ικό "Nobody Stays In Love". Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στο καταπληκτικό piano pop του "Satan, Luella & I" που είναι τόσο, μα τόσο, εθιστικό. 
Όλα αυτά τα αποδίδουν πολύ επιτυχημένα, ακόμα και όταν πειραματίζονται με τη spaghetti western μουσική στο απολαυστικό "The Ballad of Calamity James" και το "To the Door" (το πιο γνωστό κομμάτι τους μέχρι σήμερα που έξυπνα συμπεριέλαβαν στον δίσκο) που σε ταξιδεύει με τον καλπάζων ρυθμό του. Επίσης καταφέρνουν να μην χάνουν την θεατρικότητά τους με αποκορύφωμα τα "Joanna" και "Where's Joanna?". Φυσικά βάση όλων των παραπάνω έχουμε ένα σύνολο που υπολείπεται σε ομοιογένεια, συνοχή και χωρίς σαφή προσανατολισμό, όμως για την ώρα αρκεί. Οπότε και η απάντηση στο αρχικό ερώτημα είναι ναι. Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα βρετανικά συγκροτήματα του 2017 κυκλοφόρησε, έστω και λίγο καθυστερημένα, το ντεμπούτο του, με το οποίο δικαιολογεί σε ένα αρκετά καλό βαθμό τον θόρυβο γύρω από το όνομα των HMLTD.

Βαθμολογία: 7,5 / 10

You Might Also Like

0 Comments